Advertorial: ​Een optimaal binnenklimaat vaak onderschat

Advertorial: ​Een optimaal binnenklimaat vaak onderschat

Een perfecte omgeving is essentieel voor alle ondernemingen. Met de grootste concurrenten vaak dicht in de buurt is het onderscheidend vermogen binnen de retail heel belangrijk. De optimalisatie van klantbeleving begint bij een prettige winkelomgeving. De winkelomgeving wordt bepaald door veel verschillende kantoren en de meest onderschatte is wellicht wel de luchtkwaliteit van het binnenklimaat. Een goed gevoel start bij een goed binnenklimaat. Maar elke ruimte heeft zijn eigen functie en vereist een specifieke, betaalbare en flexibele oplossing. Juist binnen de retailsector een uitdaging door de diversiteit van factoren binnen een vaak relatief kleinere ruimte.

Daikin biedt de meest complete oplossing voor comfort en energierendement voor allerlei soorten retailshops. Het geeft u alle controle over het verwarmen, koelen, ventilatie en luchtgordijnen.

Dit jaar lanceert Daikin de meeste innovatieve range comfort oplossingen voor retailshops met minder milieubelasting door het gebruik van een milieuvriendelijker koudemiddel R-32. De range heeft een hoog rendement en een aanzienlijk lagere CO2-uitstoot. Speciaal ontworpen voor retailtoepassingen met overtuigende lage geluidsniveaus en zonder tochtklachten. Hiermee kunnen winkeleigenaren de winkelomgeving optimaliseren en het comfortniveau voor klanten en personeel verbeteren en tegelijk de kosten verlagen. Wilt u meer weten? Kijk op Daikin.nl.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in