Het driedubbele debuut van Vivienne Westwood

Het driedubbele debuut van Vivienne Westwood

Met de nieuwe flagshipstore in Parijs rijgt Vivienne Westwood nogal wat primeurs aaneen. De eerste winkel in de Franse hoofdstad, de eerste in het land én het wereldwijde debuut voor een nieuw winkelconcept.

De winkel is gevestigd aan de Rue Saint-Honoré en telt 280 vierkante meter over twee verdiepingen. Bij het design is rekening gehouden met de waarden die het modehuis van origine belangrijk vindt. Zo hebben de meubels, met een mix van duurzame en natuurlijke materialen, een rauwe uitstraling gekregen en zijn ze qua ontwerp simpel gehouden.

De vloer en muur hebben allebei een duidelijk eigen ontwerp gekregen. Het lichtplan is zo opgezet dat de voor klanten relevante delen eruit gelicht worden, terwijl technisch materiaal zoals luchtroosters zoveel mogelijk verborgen worden.

Op de tweede verdieping is een showroom en kledingvermaakservice aanwezig. Een opvallend element in de winkel is de rij lampen langs de trap, die het logo van Vivienne Westwood weerspiegelen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in