Hoe fonQ de winkelstraat verkent

Hoe fonQ de winkelstraat verkent

Met een pop-up store in Amsterdam geeft fonQ een nieuwe draai aan zijn 'Vind jouw mooi'-campagne die onlangs is gestart. Gezien de tijd van het jaar is gekozen voor een giftshop, en is 'voor een ander' aan de slogan toegevoegd.

De tijdelijke winkel is te vinden aan het Sarphatipark en biedt een mix van woon-, kook- en lifestyleproducten. De focus ligt op cadeaus, en dat komt tot uiting in de verschillende events. Zo was er rond Sinterklaas een workshop 'eerste hulp bij dichten'. Ook kunnen bezoekers vanaf volgende week tijdens een 'giftwrapping 3-daagse' leren hoe ze creatief kerstcadeautjes kunnen inpakken.

Verder zijn er workshops op het gebied van onder meer fotografie en koken. Daarnaast werkt fonQ in de giftshop samen met bloggers, die er hun eigen creaties tonen."Het belangrijkste doel van de pop-up giftstore is om samen met influencers en gerelateerde merken contact te maken met klanten en de 'Vind jouw mooi'-campagne uit te dragen gedurende de feestdagen", aldus cmo Jeremiah Albinus.

De winkel is nog tot en met 24 december geopend. Naast een onderdeel van de campagne, is het naar eigen zeggen ook een manier om ervaring op te doen met fysieke retail. Plannen daarvoor worden volgend jaar wellicht serieuzer besproken, liet een woordvoerder eerder al doorschemeren.

De pop-up store is niet de enige manier waarop fonQ de winkelstraat verkent. De etailer dook onlangs ook op in de 'dynamische reclamevensters' van Bruna.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in