​Zo zet Goossens de woonwereld op z’n kop

Goossens weet het zeker: de woon- en slaapformule is klaar voor de toekomst. ‘Met de recente vernieuwingen zetten we de woonwereld op z’n kop’, klinkt het zelfs vanuit de retailer. De vernieuwde winkel in de Amsterdamse woonboulevard Villa Arena moet van interieurshoppen een – inderdaad – belevenis maken.

Vijftien winkels telt Goossens wonen & slapen, maar nergens is zoveel ruimte gereserveerd voor inspiratie en zijn Brabantse gezelligheid. Naast de collectie meubels is er in de winkel in Amsterdam (7500 vierkante meter groot) ook plek voor workshops van interieurstylisten en een heus Goossens Café. Alleen klantvriendelijkheid is volgens directeur brand & creative Margareth namelijk Goossens niet voldoende: “Daarom hebben we gekeken naar andere behoeftes van onze klant.”

Goossens probeert door de uitstraling van de verbouwde winkel al bij de entree invulling te geven aan het containerbegrip beleving. Verder wordt er gebruikgemaakt van speciale trendvakken, een LED verlichtingsplein en iPads in de winkel. “Interieurshoppen is geen langdurig saai proces meer, maar een gezellig dagje uit met het hele gezin”, aldus Margareth Goossens.

Goossens houdt het niet bij zijn winkel in Amsterdam. “Ook al onze andere winkels krijgen in snel tempo de ombouw naar de nieuwe gastvrije formule”, laat de directeur weten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in