Dit is de ‘memory mirror’ van Neiman Marcus

Dit is de ‘memory mirror’ van Neiman Marcus

Schermen en spiegels zijn niet weg te denken uit de nieuwste winkelconcepten. Neiman Marcus combineert die twee op de brillenafdeling in vijf van zijn winkels in de Verenigde Staten. Klanten kunnen met de zogenoemde ‘sunglass memory mirror’ van alle hoeken zien hoe de zonnebril hen staat, de gemaakte video’s met elkaar vergelijken en tevens delen via e-mail en social media.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in