Zo keert Jack & Jones terug naar zijn roots

Zo keert Jack & Jones terug naar zijn roots

Jack & Jones heeft zijn winkel in Tilburg nog maar net op slot gedaan, of een paar panden verderop komt alweer een nieuwe. Geen reguliere vestiging, maar een geheel nieuwe conceptstore die in de Brabantse plaats zijn Nederlandse debuut maakt. Eerder deze maand werd de Jeans Intelligence Studio al geïntroduceerd in Salzburg.

De naam van het nieuwe concept verraadt al voorzichtig waar het in deze winkel om draait: jeans. Daarmee gaat het Deense merk naar eigen zeggen terug naar zijn roots, en wat na twintig retailjaren nog altijd de kern van het label is. De winkel wil zijn klanten een 'full denim experience' geven. Niet alleen met een ruim aanbod aan spijkerbroeken, maar ook met een denim bar waar klanten via video's en de uitleg van een 'jeansexpert' en kijkje in het productieproces krijgen.

Tijdens de openingsweek van de winkel in Salzburg, was ook nog een speciale pop-up stand rond Jeans Intelligence ingericht. Klanten konden hier hun eigen denimproducten customizen met een lasermachine en badges toevoegen aan hun kledingstukken. Verder kregen ze uitleg over hoe de producten gemaakt worden.

De winkel in Tilburg opent zijn deuren op 1 december aan de Heuvelstraat, en is de voorbode voor een verdere uitrol van het concept. Jack & Jones ziet Jeans Intelligence als de 'ruggengraat van het merk'. Het label is naar eigen zeggen de grootste jeans- en denimerkoper van Europa.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in