De staat van transparantie op social media

De staat van transparantie op social media

Vertrouwen en transparantie zijn twee van de belangrijkste drempels die tussen consumenten en merken in liggen op weg naar een positieve betrokkenheid. Dat concludeert The Charted Institute of Marketing uit hun onderzoek ‘Keep Social Honest’. Nu consumenten meer dan ooit gebruikmaken van social media en er nog altijd kanalen bijkomen, is het volgens het Britse bureau cruciaal voor merken dat zij online transparant en eerlijk zijn. In deze infographic delen ze de belangrijkste bevindingen uit hun onderzoek.


Changemakers in Retail op 9 mei in Utrecht
Mark van der Grift gaat tijdens het event Changemakers in Retail in een interactieve sessie in op de kenmerken van transparante merken. Wat is het belang van transparantie? Wat betekent totale transparantie voor de communicatie en gedrag van uw organisatie? Wat zijn de do’s and don’ts en goede voorbeelden? Leer wat transparantie voor uw organisatie kan betekenen.

Changemakers in Retail is een event van RetailTrends Media over verandering en kansen. Staan voor product, merk, consument, werknemers en de wereld biedt kansen voor groei en onderscheidend vermogen. Waar kan uw bedrijf het verschil maken? www.changemakersinretail.nl

Alle deelnemers aan Changemakers in Retail ontvangen het boek TRUE Brands van Mark van de Grift.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in