​Vijf do’s en don’ts bij e-mailmarketing

​Vijf do’s en don’ts bij e-mailmarketing

Ziengs omarmt e-mailmarketing om de database te vergroten, (herhalings)aankopen te stimuleren en de engagement te vergroten. Voor Oil & Vinegar geldt eigenlijk hetzelfde, terwijl Paradigit vooral de loyaliteit van klanten wil vergroten. Maar wat is de beste route om je doelen te bereiken? Campaign Monitor heeft vijf aandachtspunten opgesteld waar je op moet letten bij het automatiseren van de e-mailmarketing.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in