Uitgelicht Premium Albert Heijn lanceert aparte koopjeswebshop In de 'voordeelshop' zet de supermarktketen in op het aanbieden van uitjes en non-foodartikelen. Lees verder
Privacywaakhond: 'Gebruik bodycams alleen uit noodzaak' Volgens de Autoriteit Persoonsgegevens moet Dirk op korte termijn opheldering geven. 1 minuut
2 minuten Premium Koningsdag: inhaken of afhaken? Van flauwe social mediaposts tot volledig uitgedachte reclamecampagnes: in aanloop naar Koningsdag gaan de marketingafdelingen van merken zich massaal te buiten. 3 marketingtips van Ralph Thijsen. Lees meer
3 minuten Premium De Foot Locker van de toekomst Schoenenketen Foot Locker heeft in Wayne, New Jersey zijn nieuwste winkelconcept onthuld. De retailer voorzag de winkel in de Willowbrook Mall van het ‘winkel van de toekomst’-concept. Lees meer
8 minuten China: van fabriek van de wereld naar retailgrootmacht? Deel 3 In dit derde deel van een drieluik over China - van fabriek van de wereld naar retailgrootmacht? beschrijven Olaf Zwijnenburg en Peter van Heerde de ontwikkeling van Chinese productie en arbeidsomstandigheden. Lees meer
4 minuten Premium Column Geert-Jan Smits: 'Producent én retailer, ga uit van je eigen kracht' Het Chinese Temu gaat zijn marktplaats openstellen voor Europese bedrijven. Het moet niet gekker worden. Mijn advies: ga uit van je eigen kracht. Lees meer
1 minuut Premium Infographic: Deze impact heeft generative AI op retail Worldline bracht de risico's en voordelen van 'gen' AI op retail en betalingsverkeer in kaart in deze infographic. Lees meer