Uitgelicht Premium Lego opent tijdelijke 'bloemenwinkel' De speelgoedfabrikant heeft in samenwerking met Bol een pop-upstore geopend aan de Utrechtse Lijnmarkt. Lees verder
7 succesfactoren voor een digitale campagne van wijkwinkelcentra Uit gesprekken met de 10 digitaal actiefste wijkwinkelcentra zijn vele succesfactoren voor digitale marketing naar voren gekomen. In deze blog de top 7. 5 minuten
4 minuten Premium Is Sacha online wel levensvatbaar? Schoenenketen Sacha gaat veel van zijn fysieke winkels sluiten en noemt de focus op online een nieuwe strategische keuze. Is de verschuiving naar e-commerce wel haalbaar voor het merk? Lees meer
2 minuten Premium Gamen in de Bijenkorf In de Bijenkorf in Amsterdam kun je sinds sinds kort Pacman of een potje airhockey spelen. Het warenhuis vernieuwde zijn herenafdeling en viert dat met een heuse arcade. Lees meer
5 minuten 7 succesfactoren voor een digitale campagne van wijkwinkelcentra Uit gesprekken met de 10 digitaal actiefste wijkwinkelcentra zijn vele succesfactoren voor digitale marketing naar voren gekomen. In deze blog de top 7. Lees meer
4 minuten Premium Column Geert-Jan Smits: 'Producent én retailer, ga uit van je eigen kracht' Het Chinese Temu gaat zijn marktplaats openstellen voor Europese bedrijven. Het moet niet gekker worden. Mijn advies: ga uit van je eigen kracht. Lees meer
1 minuut Premium Infographic: Hoe lang staat een winkelpand leeg na faillissement? Deze infographic laat zien in welke plaatsen en segmenten winkelpanden langer of korter leeg staan na faillissement. Lees meer