​Human capital: Waarom personeel mobiel moet zijn

​Human capital: Waarom personeel mobiel moet zijn

Dat de consument de mobiele telefoon omarmt moge duidelijk zijn. Maar dat geldt nog niet voor alle retailers; in hoeveel winkels kom je al personeel met een mobiel device tegen? Dat terwijl driekwart van de bestuurders het ermee eens is dat zulke apparaten ervoor kunnen zorgen dat winkelmedewerkers dezelfde informatie hebben over voorraden, prijzen, acties en concurrenten als consumenten. Empower Software heeft de belangrijkste resultaten van een onderzoek onder 151 retail executives in een infographic gezet.

RetailWatching besteedt deze week elke dag aandacht aan human capital. Het februarinummer van RetailTrends bevat een special rond dit thema, met onder meer aandacht voor algoritmisch management en de Jean School van House of Denim, die de misstanden in de branche moet terugdringen. Ook in de human capital-special: vijf retailjobs van de toekomst en een analyse over het einde van de traditionele verkoper op de winkelvloer. Klik hier voor meer informatie over een abonnement op RetailTrends.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in