​Zo wordt een pizzadoos interactief

Een pizza eten en goede film kijken horen bij elkaar, vindt Pizza Hut. In Hong Kong introduceerde de foodretailer daarom vorige maand de zogenoemde Blockbuster Pizza Box.

Klanten die een pizza bestellen, krijgen naast hun maaltijd een lens thuisbezorgd die ze kunnen aanbrengen in de productverpakking. Vervolgens scannen ze met hun smartphone een code op de doos om toegang te krijgen tot een aantal films. Via de meegeleverde lens worden de films geprojecteerd op een wand in hun woonkamer. Ook video's van onder meer Netflix en YouTube kunnen op deze wijze worden vertoond.

In Hong Kong is de Blockbuster Pizza Box een groot succes, aldus Pizza Hut. Daarom gaat de foodketen zijn interactieve pizzadozen wereldwijd uitrollen.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in