Het belang van het mobiele kanaal

Met de toename van mogelijkheden op het gebied van online shoppen, stijgen ook de verwachtingen van consumenten op het vlak van mobiel. Een derde van de retailverkopen in de Verenigde Staten heeft een mobiel element in zich. Dat kan variëren van het opzoeken van informatie via een mobiel device tot in-store gebruik van apps. Toch gelooft slechts drie procent van de retailers dat zijn bedrijf 'mobile-ready' is. Deze infographic van Push Technology laat zien waarom het aanbieden van een goede mobiele ervaring belangrijk is, en welke retailers dat al wél goed door hebben.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in